Tomek po 8 miesiącach współpracy z nami wygenerował 203799 zł

Tomek jest rozpoznawalną marką osobistą w świecie sportu, a szczególnie w kalistenice. W 2023 roku zdobył tytuł Mistrza Świata. Przed przyjściem do nas, Tomek monetyzował swoją markę wyłącznie przez płatne współprace. Chciał stworzyć własny kurs online, ale nie wiedział, jak go sprzedać.

Od 0 do prawie 1 000 zł dziennie ze sprzedaży kursów online

Cel Tomka

Celem Tomka było stworzenie i sprzedaż kursu online wykorzystując swoją markę osobistą.

Co zrobiliśmy?

Dla Tomka Strojnego przeprowadziliśmy skuteczną kampanię przedsprzedażową jego kursu, generując 17 278 zł bez wydatków na reklamę. 

Następnie stworzyliśmy lejek webinarowy, który przyniósł dochód 33 299 zł przy wydatkach na reklamę 2041,10 zł, oraz wdrożyliśmy lejek autowebinarowy, zapewniając średni miesięczny dochód pasywny 21 888 zł. 

Dzięki współpracy z nami, Tomek wygenerował łącznie 203 799 zł przy wydatkach na reklamę 23 531 zł, osiągając średni ROAS 8,66.

Jak to wyglądało w praktyce?

1
1

Przedsprzedaż Organiczna

2
2

Kontynuacja Przedsprzedaży

3
3

Przygotowanie Lejka Sprzedażowego

4
4

Wdrożenie Lejka Autowebinarowego

Wynik końcowy

Tomek Strojny, który początkowo nie sprzedawał produktów cyfrowych, po 8 miesiącach współpracy z nami wygenerował łączny dochód 203 799 zł.

Wydatki na reklamę wyniosły 23 531 zł,
co dało średni ROAS 8,66.

Scroll to Top

ODBIERAM LEKCJĘ

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”

Odbierz natychmiastowy dostęp i pobierz poradnik

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”