Agencja AMO

700 zapisów w 10 dni oraz 8 485 zł sprzedaży!

Przedsprzedaż kursu przyniosła 1743 zł. W kampanii trwającej 10 dni uzyskaliśmy ponad 700 zapisów na webinar za pomocą ruchu organicznego i nieorganicznego przy średnim koszcie zapisu 7,05 zł.

W przedsprzedaży kursu wygenerowaliśmy 1743 zł

Cel Natalii

Sprzedaż produktów cyfrowych poprzez Instagrama i reklamę sponsorowaną

Co zrobiliśmy?

Pomogliśmy Natalii stworzyć dwa ebooki i kurs online, które sprzedaliśmy przy użyciu rozbudowanej strony sprzedażowej i strategii przedsprzedaży, co przyniosło łącznie 5166 zł.

Dzięki kampaniom reklamowym i webinarom, zwiększyliśmy liczbę zapisów i zminimalizowaliśmy koszty, osiągając wysokie wyniki sprzedażowe przy wydatkach na reklamę wynoszących 1238,59 zł.

Jak to wyglądało w praktyce?

1
1

Rozbudowa Oferty Produktów Online

Cel

Rozszerzenie oferty produktów online Natalii.

Działania

Pomogliśmy Natalii stworzyć dwa ebooki oraz kurs online.

Efekt

Natalia wzbogaciła swoją ofertę o nowe produkty cyfrowe.

Rozbudowana oferta

2
2

Sprzedaż Ebooka

Cel

Zwiększenie sprzedaży ebooka poprzez efektywną stronę sprzedażową.

Działania

Zaproponowaliśmy Natalii sprzedaż ebooka przy pomocy rozbudowanej strony sprzedażowej z dobrze opracowaną treścią oraz wideo sprzedażowym.

W trakcie przygotowań strony sprzedażowej Natalia sprzedała w przedsprzedaży 20 sztuk ebooka w cenie 49 zł, wykorzystując strategię sprzedaży w relacjach.

Podczas głównej sprzedaży podnieśliśmy cenę ebooka na 75 zł.

Efekt

Sprzedaż ebooka w przedsprzedaży przyniosła 3557 zł. Koszt reklamy wyniósł 1238,59 zł.

Sprzedaż na 3557 zł

3
3

Przedsprzedaż Kursu Online

Cel

Przeprowadzenie skutecznej przedsprzedaży kursu online i zbadanie potrzeb obserwatorów.

Działania

Natalia przeprowadziła live’a na Instagramie, aby zrozumieć potrzeby swojej grupy docelowej. Na tej podstawie opracowaliśmy tytuł webinaru i kursu, a następnie wprowadziliśmy przedsprzedaż kursu.

Efekt

Przedsprzedaż kursu przyniosła 1743 zł.

Przedsprzedaż na 1743 zł

4
4

Przygotowanie do webinaru

Cel

Zapewnienie stabilnego dochodu pasywnego poprzez automatyzację sprzedaży kursu.

Działania

Zastosowaliśmy drobny produkt po zapisie na webinar, aby pokryć koszty inwestycji w kampanię reklamową.

W kampanii trwającej 10 dni uzyskaliśmy ponad 700 zapisów na webinar za pomocą ruchu organicznego i nieorganicznego przy średnim koszcie zapisu 7,05 zł.

Efekt

Strategia pozwoliła zwrócić kwotę 742 zł z kosztów kampanii reklamowej.

Dodatkowy zarobek 742 zl

5
5

Webinar i Sprzedaż Powebinarowa

Cel

Zwiększenie sprzedaży kursu online po webinarze.

Działania

Podczas webinaru i w mailach powebinarowych promowaliśmy produkt.

Efekt

Sprzedaż podczas webinaru i w mailach powebinarowych przyniosła 2443 zł.

Sprzedaż kursu na 2443 zł

Wynik końcowy

Wygenerowaliśmy sprzedaż na łączną kwotę 8 485 zł

Zwiększenie sprzedaży ebooków i kursów online.

Przyszłość Twojej Marki zaczyna się tutaj!

Scroll to Top

ODBIERAM LEKCJĘ

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”

Odbierz natychmiastowy dostęp i pobierz poradnik

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”