700 zapisów w 10 dni oraz 8 485 zł sprzedaży!

Przedsprzedaż kursu przyniosła 1743 zł. W kampanii trwającej 10 dni uzyskaliśmy ponad 700 zapisów na webinar za pomocą ruchu organicznego i nieorganicznego przy średnim koszcie zapisu 7,05 zł.

W przedsprzedaży kursu wygenerowaliśmy 1743 zł

Cel Natalii

Sprzedaż produktów cyfrowych poprzez Instagrama i reklamę sponsorowaną

Co zrobiliśmy?

Pomogliśmy Natalii stworzyć dwa ebooki i kurs online, które sprzedaliśmy przy użyciu rozbudowanej strony sprzedażowej i strategii przedsprzedaży, co przyniosło łącznie 5166 zł.

Dzięki kampaniom reklamowym i webinarom, zwiększyliśmy liczbę zapisów i zminimalizowaliśmy koszty, osiągając wysokie wyniki sprzedażowe przy wydatkach na reklamę wynoszących 1238,59 zł.

Jak to wyglądało w praktyce?

1
1

Rozbudowa Oferty Produktów Online

2
2

Sprzedaż Ebooka

3
3

Przedsprzedaż Kursu Online

4
4

Przygotowanie do webinaru

5
5

Webinar i Sprzedaż Powebinarowa

Wynik końcowy

Wygenerowaliśmy sprzedaż na łączną kwotę 8 485 zł

Zwiększenie sprzedaży ebooków i kursów online.

Scroll to Top

ODBIERAM LEKCJĘ

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”

Odbierz natychmiastowy dostęp i pobierz poradnik

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”