700 zapisów w 10 dni oraz 8 485 zł sprzedaży!
Przedsprzedaż kursu przyniosła 1743 zł. W kampanii trwającej 10 dni uzyskaliśmy ponad 700 zapisów na webinar za pomocą ruchu organicznego i nieorganicznego przy średnim koszcie zapisu 7,05 zł.

Cel Natalii
Sprzedaż produktów cyfrowych poprzez Instagrama i reklamę sponsorowaną
Co zrobiliśmy?
Pomogliśmy Natalii stworzyć dwa ebooki i kurs online, które sprzedaliśmy przy użyciu rozbudowanej strony sprzedażowej i strategii przedsprzedaży, co przyniosło łącznie 5166 zł.
Dzięki kampaniom reklamowym i webinarom, zwiększyliśmy liczbę zapisów i zminimalizowaliśmy koszty, osiągając wysokie wyniki sprzedażowe przy wydatkach na reklamę wynoszących 1238,59 zł.
Jak to wyglądało w praktyce?
1
1
Rozbudowa Oferty Produktów Online
2
2
Sprzedaż Ebooka
3
3
Przedsprzedaż Kursu Online
4
4
Przygotowanie do webinaru

5
5
Webinar i Sprzedaż Powebinarowa
Wynik końcowy
Wygenerowaliśmy sprzedaż na łączną kwotę 8 485 zł
Zwiększenie sprzedaży ebooków i kursów online.