Martyna zarobiła 175 686 zł
Martyna przyszła do nas, abyśmy pomogli jej w tworzeniu produktów cyfrowych, a następnie w ich promowaniu.

Cel Martyny
Tworzenie produktów cyfrowych, a następnie sprzedawanie ich reklamą sponsorowaną.
Co zrobiliśmy?
Pomogliśmy Martynie stworzyć kurs online i przeprowadzić przedsprzedaż, która przyniosła 5000 zł. Następnie zautomatyzowaliśmy webinar, generując 81 782,47 zł z pierwszej kampanii i ponad 50 000 zł z kolejnej, oraz ustawiliśmy autowebinar, który również przyniósł dochód.
Jak to wyglądało w praktyce?
Przedsprzedaż Kursu
Cel
Zbadanie zainteresowania kursem i wstępna sprzedaż bez inwestowania w reklamę.
Działania
Martyna wstawiła wideo na relację na Instagramie z ofertą przedsprzedaży kursu, który będzie dostępny za 5 miesięcy.
Efekt
Zarobiła 5000 zł w kilka godzin.
Webinar Sprzedażowy
Cel
Przeprowadzenie webinaru sprzedażowego przed urlopem Martyny i ustawienie go na autowebinar, aby przyniósł dochód podczas jej nieobecności.
Działania
Zorganizowaliśmy kampanię reklamową na zapis na webinar, która trwała 7 dni. Niestety, z powodu problemów technicznych webinar się nie odbył.
Podjęliśmy próbę ponownego przeprowadzenia webinaru z 2-dniową kampanią reklamową i pozyskiwaniem osób w sposób organiczny.

Efekt
Wyniki nie były dla nas satysfakcjonujące. Zyskaliśmy głownie dane i wnioski do analizy.
Dane do analizy
Automatyzacja Webinara
Cel
Poprawa wyników sprzedaży poprzez automatyzację webinaru.
Działania
Po przeanalizowaniu webinaru, poprawieniu kreacji graficznych i sposobu komunikacji, ustawiliśmy nagranie na autowebinar, który działał przez 3 miesiące.
Efekt
Sprzedaż na kwotę 81 782,47 zł przy wydatkach na reklamę 13 162,89 zł.
Sprzedaż na webinarze 81 782 zł
Odświeżenie Kreacji i Ponowny Webinar
Cel
Zwiększenie sprzedaży po spadku zainteresowania.
Działania
Poprawiliśmy kreacje graficzne i przeprowadziliśmy webinar jeszcze raz, ustawiając go ponownie na autowebinar.
Efekt
Sprzedaż na ponad 50 000 zł przy wydatkach na reklamę 12 510,22 zł.
Sprzedaż na webinarze 50 000 zł
Reanimacja Kursu
Cel
Odnowienie zainteresowania kursem i zwiększenie sprzedaży po okresie spadku.
Działania
Po analizie poprzednich kampanii reklamowych i sposobu komunikacji, ustawiliśmy ponownie autowebinar, który przynosi najniższy koszt zapisu na autowebinar.
Efekt
Ponowne zoptymalizowanie autowebinaru przyniosło sprzedaż rzędu prawie 36 000 zł
Sprzedaż na prawie 36 000 zł
Wynik końcowy
Martyna zarobiła 175 686,03 zł przy wydatkach na reklamę 34 538,69 zł.

Przyszłość Twojej Marki zaczyna się tutaj!