Agencja AMO

Martyna zarobiła 175 686 zł

Martyna przyszła do nas, abyśmy pomogli jej w tworzeniu produktów cyfrowych, a następnie w ich promowaniu.

Cel Martyny

Tworzenie produktów cyfrowych, a następnie sprzedawanie ich reklamą sponsorowaną.

Co zrobiliśmy?

Pomogliśmy Martynie stworzyć kurs online i przeprowadzić przedsprzedaż, która przyniosła 5000 zł. Następnie zautomatyzowaliśmy webinar, generując 81 782,47 zł z pierwszej kampanii i ponad 50 000 zł z kolejnej, oraz ustawiliśmy autowebinar, który również przyniósł dochód.

Jak to wyglądało w praktyce?

1
1

Przedsprzedaż Kursu

Cel

Zbadanie zainteresowania kursem i wstępna sprzedaż bez inwestowania w reklamę.

Działania

Martyna wstawiła wideo na relację na Instagramie z ofertą przedsprzedaży kursu, który będzie dostępny za 5 miesięcy.

Efekt

Zarobiła 5000 zł w kilka godzin.

2
2

Webinar Sprzedażowy

Cel

Przeprowadzenie webinaru sprzedażowego przed urlopem Martyny i ustawienie go na autowebinar, aby przyniósł dochód podczas jej nieobecności.

Działania

Zorganizowaliśmy kampanię reklamową na zapis na webinar, która trwała 7 dni. Niestety, z powodu problemów technicznych webinar się nie odbył.

Podjęliśmy próbę ponownego przeprowadzenia webinaru z 2-dniową kampanią reklamową i pozyskiwaniem osób w sposób organiczny.

Efekt

Wyniki nie były dla nas satysfakcjonujące. Zyskaliśmy głownie dane i wnioski do analizy.

Dane do analizy

3
3

Automatyzacja Webinara

Cel

Poprawa wyników sprzedaży poprzez automatyzację webinaru.

Działania

Po przeanalizowaniu webinaru, poprawieniu kreacji graficznych i sposobu komunikacji, ustawiliśmy nagranie na autowebinar, który działał przez 3 miesiące.

Efekt

Sprzedaż na kwotę 81 782,47 zł przy wydatkach na reklamę 13 162,89 zł.

Sprzedaż na webinarze 81 782 zł

4
4

Odświeżenie Kreacji i Ponowny Webinar

Cel

Zwiększenie sprzedaży po spadku zainteresowania.

Działania

Poprawiliśmy kreacje graficzne i przeprowadziliśmy webinar jeszcze raz, ustawiając go ponownie na autowebinar.

Efekt

Sprzedaż na ponad 50 000 zł przy wydatkach na reklamę 12 510,22 zł.

Sprzedaż na webinarze 50 000 zł

5
3

Reanimacja Kursu

Cel

Odnowienie zainteresowania kursem i zwiększenie sprzedaży po okresie spadku.

Działania

Po analizie poprzednich kampanii reklamowych i sposobu komunikacji, ustawiliśmy ponownie autowebinar, który przynosi najniższy koszt zapisu na autowebinar.

Efekt

Ponowne zoptymalizowanie autowebinaru przyniosło sprzedaż rzędu prawie 36 000 zł

Sprzedaż na prawie 36 000 zł

Wynik końcowy

Martyna zarobiła 175 686,03 zł przy wydatkach na reklamę 34 538,69 zł.

Przyszłość Twojej Marki zaczyna się tutaj!

Scroll to Top

ODBIERAM LEKCJĘ

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”

Odbierz natychmiastowy dostęp i pobierz poradnik

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”