Od 200 do ponad 2000 obserwujących i 300 000 wyświetleń rolek

Cel Magdy
Zwiększenie ilości obserwujących na Instagramie.
Co zrobiliśmy?
Wykorzystaliśmy reklamę sponsorowaną do promowania jej konta na Instagramie. Wprowadziliśmy do jej oferty bezpłatne konsultacje, co pomogło jej przyciągnąć nowych obserwatorów.
Jak to wyglądało w praktyce?
Reklama sponsorowana
Cel
Zwiększenie rozpoznawalności Magdaleny.
Działania
Stworzyliśmy precyzyjną strategię opartą na dokładnym poznaniu grupy docelowej oraz reklamie sponsorowanej, co pozwoliło Magdalenie budować swoje konto na Instagramie bez większej inwestycji w budowanie konta organicznymi metodami
Efekt
Magdalena zwiększyła liczbę obserwatorów z ponad 200 do ponad 2000.
2000 obserwujących
Wprowadzenie Konsultacji
Cel
Rozszerzenie oferty usług o konsultacje, aby przyciągnąć więcej obserwatorów i potencjalnych klientów.
Działania
Pomogliśmy Magdalenie wprowadzić bezpłatne konsultacje dla osób, które ją zaobserwują.
Efekt
Magdalena przyciągnęła nowych obserwatorów, zwiększając zaangażowanie na swoim koncie.
Większe zaangażowanie
Stworzenie Strony z Ofertą Szkoleń
Cel
Uzyskanie dofinansowania na wprowadzenie szkoleń do kliniki Magdaleny.
Działania
stworzyliśmy stronę z ofertą szkoleń, co umożliwiło Magdalenie przedstawienie swojej oferty w profesjonalny sposób.
Efekt
Magdalena otrzymała dofinansowanie na wprowadzenie szkoleń do swojej kliniki.
Uzyskanie dofinansowania
Wynik końcowy
Magdalena zwiększyła liczbę obserwatorów z ponad 200 do ponad 2000, a jej rolki osiągnęły ponad 300 tysięcy wyświetleń.
Magdalena otrzymała dofinansowanie na wprowadzenie szkoleń do swojej kliniki.



Przyszłość Twojej Marki zaczyna się tutaj!