Od 200 do ponad 2000 obserwujących i 300 000 wyświetleń rolek

Nasze rolki wygenerowały nawet 300 000 wyświetleń

Cel Magdy

Zwiększenie ilości obserwujących na Instagramie.

Co zrobiliśmy?

Wykorzystaliśmy reklamę sponsorowaną do promowania jej konta na Instagramie. Wprowadziliśmy do jej oferty bezpłatne konsultacje, co pomogło jej przyciągnąć nowych obserwatorów. 

Jak to wyglądało w praktyce?

1
1

Reklama sponsorowana

2
2

Wprowadzenie Konsultacji

3
3

Stworzenie Strony z Ofertą Szkoleń

Wynik końcowy

Magdalena zwiększyła liczbę obserwatorów z ponad 200 do ponad 2000, a jej rolki osiągnęły ponad 300 tysięcy wyświetleń.

Magdalena otrzymała dofinansowanie na wprowadzenie szkoleń do swojej kliniki.

Scroll to Top

ODBIERAM LEKCJĘ

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”

Odbierz natychmiastowy dostęp i pobierz poradnik

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”