Agencja AMO

Od 200 do ponad 2000 obserwujących i 300 000 wyświetleń rolek

Nasze rolki wygenerowały nawet 300 000 wyświetleń

Cel Magdy

Zwiększenie ilości obserwujących na Instagramie.

Co zrobiliśmy?

Wykorzystaliśmy reklamę sponsorowaną do promowania jej konta na Instagramie. Wprowadziliśmy do jej oferty bezpłatne konsultacje, co pomogło jej przyciągnąć nowych obserwatorów. 

Jak to wyglądało w praktyce?

1
1

Reklama sponsorowana

Cel

Zwiększenie rozpoznawalności Magdaleny.

Działania

Stworzyliśmy precyzyjną strategię opartą na dokładnym poznaniu grupy docelowej oraz reklamie sponsorowanej, co pozwoliło Magdalenie budować swoje konto na Instagramie bez większej inwestycji w budowanie konta organicznymi metodami

Efekt

Magdalena zwiększyła liczbę obserwatorów z ponad 200 do ponad 2000.

2000 obserwujących

2
2

Wprowadzenie Konsultacji

Cel

Rozszerzenie oferty usług o konsultacje, aby przyciągnąć więcej obserwatorów i potencjalnych klientów.

Działania

Pomogliśmy Magdalenie wprowadzić bezpłatne konsultacje dla osób, które ją zaobserwują.

Efekt

Magdalena przyciągnęła nowych obserwatorów, zwiększając zaangażowanie na swoim koncie.

Większe zaangażowanie

3
3

Stworzenie Strony z Ofertą Szkoleń

Cel

Uzyskanie dofinansowania na wprowadzenie szkoleń do kliniki Magdaleny.

Działania

stworzyliśmy stronę z ofertą szkoleń, co umożliwiło Magdalenie przedstawienie swojej oferty w profesjonalny sposób.

Efekt

Magdalena otrzymała dofinansowanie na wprowadzenie szkoleń do swojej kliniki.

Uzyskanie dofinansowania

Wynik końcowy

Magdalena zwiększyła liczbę obserwatorów z ponad 200 do ponad 2000, a jej rolki osiągnęły ponad 300 tysięcy wyświetleń.

Magdalena otrzymała dofinansowanie na wprowadzenie szkoleń do swojej kliniki.

Przyszłość Twojej Marki zaczyna się tutaj!

Scroll to Top

ODBIERAM LEKCJĘ

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”

Odbierz natychmiastowy dostęp i pobierz poradnik

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”