Zaplanowaliśmy webinar - zapisało się ponad 1000 osób!
Lidia Zdanowska przyszła do nas, abyśmy pomogli jej przygotować kurs online i sprzedać go przez webinar.
Od 0 do ponad 1 000 osób zapisanych na webinar o mindsecie

Cel Lidii
Pozyskanie zapisów na bezpłatny webinar o temacie „Jak stać się człowiekiem odpornym psychicznie? 3 sposoby”.
Co zrobiliśmy?
Zorganizowaliśmy kampanię reklamową na temat webinaru „Jak stać się człowiekiem odpornym psychicznie? 3 sposoby” z budżetem 2000 zł na 14 dni. Przygotowaliśmy stronę zapisu na webinar.
Optymalizowaliśmy kampanię, wyłączając nieskuteczne elementy. Pierwsza kampania przyniosła 1005 zapisów, a druga 664 zapisy.
Jak to wyglądało w praktyce?
Przygotowanie do webinaru
Cel
Przygotowanie wszystkich materiałów i narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia webinaru.
Działania
Skoncentrowaliśmy się na wyborze tematu, aby budził zainteresowanie i rozwiązywał problem grupy docelowej.
Stworzyliśmy stronę zapisu, umożliwiając łatwe zapisywanie się na webinar.
Zintegrowaliśmy bazę danych, aby efektywnie zarządzać zapisami i komunikacją z uczestnikami, co pozwoliło na sprawne zarządzanie danymi.
Zaplanowaliśmy automatyczne przypomnienia o webinarze, co zwiększyło frekwencję.
Efekt
Mogliśmy przejść do etapu drugiego, czyli promowanie wydarzenia.
Włączenie kampanii rekalmowych
Cel
Utrzymanie zainteresowania kursem i zwiększenie przychodów do czasu ukończenia nagrywania kursu i przygotowania webinaru.
Działania
Przygotowaliśmy angażujące teksty i grafiki reklamowe, które skutecznie przyciągały zainteresowanie i zwiększały zapisy. Dopracowaliśmy teksty reklamowe i grafiki, aby trafiały w potrzeby klientów, co zwiększyło skuteczność kampanii.
Ustawiliśmy kampanie reklamowe
Efekt
Uzyskaliśmy 1005 zapisów na pierwszy webinar.
1005 zapisów

Wynik końcowy
W pierwszej kampanii reklamowej uzyskaliśmy 1005 zapisów na webinar.
Na drugi webinar uzyskaliśmy 664 zapisanych osób.

Przyszłość Twojej Marki zaczyna się tutaj!