Od 0 do 23 000 zł na webinarze
Katarzyna przyszła do nas, abyśmy pomogli jej przygotować i sprzedać kurs w branży stomatologicznej.

Cel Katarzyny
Sprawdzenie zainteresowania kursem online i jego sprzedaż mimo niewielkiej społeczności.
Co zrobiliśmy?
Zorganizowaliśmy webinar przedsprzedażowy i ustawiliśmy kampanię reklamową, co przyniosło Katarzynie prawie 7 tysięcy złotych.
Wykorzystaliśmy zmontowane nagranie webinaru przedsprzedażowego jako autowebinar, co przyniosło dodatkowe 9 tysięcy złotych.
Jak to wyglądało w praktyce?
Webinar Przedsprzedażowy
Cel
Sprawdzenie zainteresowania i wstępna sprzedaż kursu online dla branży stomatologicznej mimo niewielkiej społeczności.
Działania
Zorganizowaliśmy webinar, gdzie sprzedaliśmy kurs przedpremierowo.
Efekt
Na webinarze przedsprzedażowym Katarzyna zarobiła prawie 7 tysięcy złotych
Przedsprzedaż na prawie 7 tys zł
Automatyzacja Webinaru i Tworzenie Kursu
Cel
Zautomatyzowanie webinaru przedsprzedażowego i przygotowanie kursu online.
Działania
Zautomatyzowaliśmy webinar przedsprzedażowy, ustawialiśmy i optymalizowaliśmy kampanie reklamowe, a Katarzyna ukończyła nagranie kursu.
Efekt
Webinar przedsprzedażowy został nagrany i zmontowany, co umożliwiło dalszą sprzedaż kursu , bez obecności Katarzyny.
Dodatkowy dochód 7 tys zł
Webinar premierowy
Cel
Premiera kursu
Działania
Zorganizowaliśmy webinar sprzedażowy, który z przyczyn technicznych nie udało się doprowadzić do końca.
Zdecydowaliśmy o wykorzystaniu zmontowanego nagrania webinaru przedsprzedażowego jako webinariu premierowego.
Efekt
Webinar wygenerował dochód 9 000 zł
Sprzedaż na webinarze 9 000 zł
Wynik końcowy
Katarzyna zarobiła prawie 14 tysięcy złotych z webinarach przedsprzedażowych i dodatkowe 9 tysięcy złotych z webinaru premierowego, mimo problemów technicznych i ograniczeń czasowych.
Wygenerowana sprzedaż na webinarach to łącznie ponad 23 000 zł

Przyszłość Twojej Marki zaczyna się tutaj!