Od 0 do 23 000 zł na webinarze
Katarzyna przyszła do nas, abyśmy pomogli jej przygotować i sprzedać kurs w branży stomatologicznej.

Cel Katarzyny
Sprawdzenie zainteresowania kursem online i jego sprzedaż mimo niewielkiej społeczności.
Co zrobiliśmy?
Zorganizowaliśmy webinar przedsprzedażowy i ustawiliśmy kampanię reklamową, co przyniosło Katarzynie prawie 7 tysięcy złotych.
Wykorzystaliśmy zmontowane nagranie webinaru przedsprzedażowego jako autowebinar, co przyniosło dodatkowe 9 tysięcy złotych.
Jak to wyglądało w praktyce?
1
1
Webinar Przedsprzedażowy
2
2
Automatyzacja Webinaru i Tworzenie Kursu
3
3
Webinar premierowy
Wynik końcowy
Katarzyna zarobiła prawie 14 tysięcy złotych z webinarach przedsprzedażowych i dodatkowe 9 tysięcy złotych z webinaru premierowego, mimo problemów technicznych i ograniczeń czasowych.
Wygenerowana sprzedaż na webinarach to łącznie ponad 23 000 zł
