Obniżyliśmy koszt leada o 89% i wygenerowaliśmy 109 271 zł przychodu!

Przed rozpoczęciem współpracy z nami, Honorata monetyzowała swoją markę. Niestety jej koszta reklamy były wysokie. Przyszła do nas, abyśmy jej pomogli!

Przed współpracą z Agencją Marek Osobistych:
Po współpracy z Agencją Marek Osobistych:

Cel Honoraty

Pomoc w prowadzeniu kampanii autowebinarowych ze względu na wysoki koszt pozyskania leada.

Co zrobiliśmy?

Optymalizowaliśmy lejek autowebinarowy, redukując koszt pozyskania leada o 89%, co przyniosło 57 225 zł przy ROAS 4,37. Następnie stworzyliśmy i wdrożyliśmy lejek sprzedażowy nowego kursu, generując 11 121 zł przy ROAS 10,4. 

W ciągu 5 miesięcy, poprzez wdrożenie efektywnego lejka autowebinarowego, Honorata osiągnęła 109 271 zł przy średnim ROAS 4,97.

Jak to wyglądało w praktyce?

1
1

Przegląd i Optymalizacja Lejka Autowebinarowego

2
2

Opracowanie Lejka Sprzedażowego dla Nowego Kursu

3
3

Wdrożenie Lejka Autowebinarowego dla Kolejnego Kursu

4
4

Optymalizacja autowebinaru

Wynik końcowy

Przez 5 miesięcy współpracy z nami, klientka zarobiła ponad 97 334 zł, a dokładnie 109 271 zł. Znacząca część transakcji nie jest uwzględniona w zestawieniach, ponieważ są one sprzedawane na fakturę wystawioną na instytucję z dłuższym terminem płatności. Daje to średni ROAS na poziomie 4,97.

Znaczące obniżenie kosztu zapisu na webinar i zwiększenie przychodów z kursów online.

Scroll to Top

ODBIERAM LEKCJĘ

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”

Odbierz natychmiastowy dostęp i pobierz poradnik

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”