Obniżyliśmy koszt leada o 89% i wygenerowaliśmy 109 271 zł przychodu!
Przed rozpoczęciem współpracy z nami, Honorata monetyzowała swoją markę. Niestety jej koszta reklamy były wysokie. Przyszła do nas, abyśmy jej pomogli!



Cel Honoraty
Pomoc w prowadzeniu kampanii autowebinarowych ze względu na wysoki koszt pozyskania leada.
Co zrobiliśmy?
Optymalizowaliśmy lejek autowebinarowy, redukując koszt pozyskania leada o 89%, co przyniosło 57 225 zł przy ROAS 4,37. Następnie stworzyliśmy i wdrożyliśmy lejek sprzedażowy nowego kursu, generując 11 121 zł przy ROAS 10,4.
W ciągu 5 miesięcy, poprzez wdrożenie efektywnego lejka autowebinarowego, Honorata osiągnęła 109 271 zł przy średnim ROAS 4,97.
Jak to wyglądało w praktyce?
Przegląd i Optymalizacja Lejka Autowebinarowego

Opracowanie Lejka Sprzedażowego dla Nowego Kursu
Wdrożenie Lejka Autowebinarowego dla Kolejnego Kursu

Optymalizacja autowebinaru

Wynik końcowy
Przez 5 miesięcy współpracy z nami, klientka zarobiła ponad 97 334 zł, a dokładnie 109 271 zł. Znacząca część transakcji nie jest uwzględniona w zestawieniach, ponieważ są one sprzedawane na fakturę wystawioną na instytucję z dłuższym terminem płatności. Daje to średni ROAS na poziomie 4,97.
Znaczące obniżenie kosztu zapisu na webinar i zwiększenie przychodów z kursów online.
