miała tylko 77 obserwujących i zarobiła 7146 zł na webinarze

Aleksandra Burczyk-Wacławiak jest specjalistką w branży beauty. Jej marka w tej dziedzinie początkowo sięgała zaledwie 77 obserwujących. Mimo braku doświadczenia w sprzedaży produktów cyfrowych, miała świetny pomysł na kurs online. Jednak bez odpowiedniej społeczności, nie miała możliwości przedsprzedaży kursu. Zwróciła się do nas o pomoc w przetestowaniu i sprzedaży swojego produktu.

Od 77 obserwujących do prawie 7146 zł na webinarze

Cel Aleksandry

Celem Aleksandry było przetestowanie pomysłu na kurs online i osiągnięcie stabilnych przychodów z jego sprzedaży, pomimo niewielkiej liczby obserwujących.

Co zrobiliśmy?

Dla Aleksandry przeprowadziliśmy skuteczną przedsprzedaż jej kursu na webinarze, generując ponad 7 000 zł przy minimalnych kosztach. 

Następnie wdrożyliśmy lejek autowebinarowy, który pozwala Aleksandrze zarabiać pasywnie na kursie. Dzięki naszym działaniom, Aleksandra zwiększyła swoją liczbę obserwujących do 539 i zaczęła generować stabilne przychody z autowebinaru.

Jak to wyglądało w praktyce?

1
1

Przedsprzedaż na Webinarze

2
2

Wdrożenie Lejku Autowebinarowego

Wynik końcowy

Łącznie wygenerowaliśmy 33 514.00 zł na sprzedaży produktów cyfrowych

Uzyskanie stabilnych przychodów, dzięki wdrożeniu autowebinaru.

Scroll to Top

ODBIERAM LEKCJĘ

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”

Odbierz natychmiastowy dostęp i pobierz poradnik

Klikając przycisk „Odbierz poradnik” akceptujesz “Politykę Prywatności”