Agencja Marek Osobistych

Agencja Marek Osobistych
Manager Specjaliści CEO Klient Team Leader

Manager

Dba o jak najlepszą obsługę klienta, jego rozwój, kierunek, skalowanie, przychodowość i po prostu wyniki i zadowolenie. Jest także bezpośrednim przełożonym każdego projektu - dba o terminowość, jakość realizowanych zadań i ich skuteczność. Pilnuje, aby plan i strategia ustalona z klientem szła terminowo i bez przebojów do przodu. Odpowiedzialni za sukces klienta - jego rozwój i wyniki oraz zadowolenie.

Specjaliści

Ich obowiązkiem jest realizować zadania terminowo, w standardzie i wysokiej jakości. Bezpośrednio są odpowiedzialni za wyniki, ponieważ ich zadania mają istotny wpływ na sukces całego projektu, gdyż realizacja operacyjna strategii pozostaje w rękach każdego specjalisty. Odpowiedzialni za sukces klienta - jego rozwój i wyniki oraz dostarczaną jakość, a więc także jego zadowolenie.

CEO

Dba o kierunek strategiczny całej firmy, finanse, procesy, struktury, awanse, rozwój, obszary innowacyjne, operacyjne i projekty strategiczne. Jego zadaniem jest rozwój firmy, skalowanie jej przychodowości i zyskowności, przy jednoczesnym wspieraniu klientów, utrzymywaniu ich zadowolenia i zwiększaniu jakości ich obsługi, a także generowanych na nich wynikach. Stale poszukuje także nowych strategii, pomysłów i rozwiązań oraz procesów, które mogłyby usprawnić funkcjonowanie całej firmy, a także przynieść klientom lepsze rezultaty. Analizuje dostępne na światowym rynku strategie i stara się je odpowiednio adaptować w struktury firmy - o ile uzna je za sensowne. Jest strażnikiem rentowności, jakości i skalowalności firmy. Odpowiedzialny za rozwój, skalowanie firmy oraz jej rentowność.

Klient

Ma swoje cele, potrzeby i przychodzi z pewnymi oczekiwaniami.

Team Leader

Dba o atmosferę i komfort pracy zespołu. Jest odpowiedzialny za cały zespół specjalistów. Dba o jakość i terminowość dostarczanych przez nich rzeczy. Wymaga i egzekwuje. A także w określonych sytuacjach wspiera, pomaga w wyzwaniach i powstałych problemach. Jest często łącznikiem między specjalistami, a menadżerami, dlatego kontroluje zasadność i skuteczność funkcjonujących w firmie procesów. Stale dba o rozwój jakościowy obsługi klientów, rozwój zespołu, atmosferę w zespole, odpowiedzialność i terminowość zespołu oraz przede wszystkim zadowolenie klientów z perspektywy pracy wykonywanej przez specjalistów. Odpowiedzialny za wysoką jakość obsługiwanych klientów, zadowolenie klientów, zadowolenie i atmosferę w zespole, wzrost kompetencji zespołu oraz utrzymanie jak największej liczby klientów i stałe zwiększanie ich LTV (life time value - wartości rozłożonej w czasie).